نرم افزار مدیریت مشتریان crm
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) طلا، نرم افزاریست که با پشتیبانی از انواع رسانه های ارتباطی مانند تلفن، فکس، SMS، ایمیل و ... می تواند تمامی ارتباطات یک سازمان با مشتریانش را از مرحله بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش با ماژول های متنوع در خود ذخیره و مدیریت نماید. این نرم افزار به صورت کاملا ماژولار طراحی و پیاده سازی گردیده است و هر سازمان می تواند با توجه به نیاز های خود، تمامی یا بخشهایی از این ماژول ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهد. همچنین قابلیت افزودن ماژول ها در طول زمان به سیستم به راحتی امکان پذیر است.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
CRM که مخفف عبارت customer relationship management ( سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ) می باشد ، تاثیر گذارترین سیستم در بالا بردن رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان بیشتر است . این سیستم با در اختیار داشتن قابلیت های بسیار گسترده از جمله امکان ثبت اطلاعات مشــتریان و اطلاعات پرونده ها ، ثبت تماس ها و ارتباطات و آنالیز آنها باعـث کاهش هزینه و افزایش سهم بازار می شود .
برخی از امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
• سیستم مدیریت اسناد و اطلاعات
• داشبورد مدیریتی
• مدیریت فعالیت ها و یاد آوری ها (Task Manager)
• مدیریت کاتالوگ ها و محصولات
• اتوماسیون فروش
• اتوماسیون بازاریابی ( امکان تبلیغات گروهی از طریق ایمیل ، پیام کوتاه و ... )
• مدیریت مشتریان
• مدیریت اعضاء ( کارمندان )
• زیر سیستم پیش بینی فروش
• مدیریت چرخه فروش
• مدیریت پست الکترونیک
• مدیریت ارسال sms
• مدیریت فرآیند فروش و بازاریابی
• گزارش دهی پیشرفته
• سیستم خدمات پس از فروش ( پشتیبانی )
مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان| CRM
• سرعت بسیار بالای دسترسی به اطلاعات
• کاهش نیروی انسانی
• کاهش هزینه ها
• افزایش سهم بازار
• کاهش خطر از بین رفتن اطلاعات مشتریان و شرکاء تجاری سازمان با عوض شدن افراد
• قابلیت پیگیری و تمدید خدمات دوره ای قبل از اتمام آنها
• دسترسی آسان به سیستم از هر نقطه از دنیا
• سطوح امنیتی طبقه بندی شده
• محافظت ایمن از داده های مشتریان
• قابلیت انعطاف و سفارشی کردن توسط تولید کننده
• دسترسی از طریق وب
• هدایت یک فرایند کسب و کار مشتریمدار/هدف گرا
• جلوگیری از فرایند رد وبدل کردن فرم های کاغذی در فرایند های بازاریابی و فروش توسط عوامل
• تدوین راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان
• ایجاد و اجرای یک راهبرد موثر بازاریابی که به کاهش هزینه ها و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شود
• اطلاع از اقدامات و فعالیت ها در هر یک از بازار ها و یا گرو ههای هدف و جلوگیری از انجام فعالیت هادر زمینه های دیگر
• پشتیبانی از فرایندهای مؤثر بازاریابی، فروش
• پشتیبانی از یکپارچهسازی عملکردهای مختلف در فرایند بازاریابی ، فروش و پشتیبانی
• افزایش کارایی سازمان از طریق اتوماسیون فرایندهای جاری
• به اشتراک گذاردن منابع و اطلاعات در سازمان
• ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینهسازی روابط طولانیمدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان
• بهبود پیگیری ها و انجام فعالیت ها در کارهای روزانه واحد ها
• صرفه جویی در زمان انجام فعالیت ها
• بازنگری فرایندها و طراحی فرایندهای جدید
• خارج کرن فرایند بازاریابی و فروش از فرد محوری و حرکت به سمت سیستم محوری (سیاست های کلان شرکت)
• پوشش بیشتر اهداف برنامه ریزی شده در بازار هدف
• گردش اطلاعات بصورت الکترونیک بین کلیه افراد مسئول
•برآورد وضعیت شرکت در بدست آوردن سهم بازار هدف
• برآورد راندمان پرسنل واحدهای مختلف به تفکیک در وضعیت های مختلف اقدامی
• در اختیار داشتن گزارشات مدیریتی بدون اتلاف زمان در هر زمان دلخواه
• تسهیل فرایند های بازاریابی و فروش
• کاهش چشمگیر زمان دسترسی به اطلاعات مشتریان
تلفن : 02166... [نمایش کامل] - 02166... [نمایش کامل] - 02166... [نمایش کامل]
موبایل : 98 - 97 - 96 - 09120... [نمایش کامل]
تلفن دفتر تبریز : 9 - 04135... [نمایش کامل]
موبایل : 09148... [نمایش کامل] - 09195... [نمایش کامل]
تلفن دفتر ارومیه : 04432... [نمایش کامل] 01 - 04432... [نمایش کامل]
آگهی های فروش نرم افزار کامپیوتر در شهر تهرانآگهی های کامپیوتر فروش نرم افزار در شهر تهرانشماره خدمات مشتریان سامسونگ
چاپ روی شیشه تهران
چاپ عکس روی شیشه در تهران
چاپ روی لیوان شیشه ای تهران