به طور ساده و خلاصه آنچه در نرم افزار CRM مورد نیاز است و چگونگی استفاده آسان با استاندارهای نرم افزاری امروزی ممکن است به شرح زیر میباشد:
(CRM آبی، در خصوص شرکت های فروش کالا و خدمات طراحی شده و نیاز های ذکر شده بر اساس طراحی برای اینگونه شرکت ها میباشد)
·طبقه بندی رویدادهای کلیشه ای مربوط به مشتری ها
·ثبت تمام رویداد های مربوط به مشتری
·دسترسی به عملکرد مشتری به صورت نمودار و حجم تراکنش
·ثبت و به اشتراک گذاری اطلاعات عمومی و تخصصی مربوط به محصولات برای کارشناسان فروش
·ثبت و به اشتراک گذاری قیمت محصولاتِ رقیب ها برای کارشناسان فروش
·محاصبه و اطلاع از موجودی انبار
·صدور فاکتور با محا سبه خودکار توسط برنامه در قالب اختصاصی شرکت
·گزارش ریز فروش کارشناس ها، شهرها، مشتری ها، محصولات با تعیین بازه زمانی
·جابجایی و تبدیل اطلاعات از نرم افزار حسابداری و برعکس به وسیله Excel و XML
·اشتراک گذاری فایل
·دفترچه تلفن هوشمند و خروجی CSV برای مدیریت مسنجرها ()
·داشبورد
·وظایف
·میز مدیریت
آگهی های فروش نرم افزار کامپیوتر در شهر تهرانآگهی های کامپیوتر فروش نرم افزار در شهر تهرانامداد و هوشمند
سیستم امداد هوشمند
امداد هوشمند
سامانه هوشمند امداد