هویت بصری سازمانی : موضوع اصلی در طراحی هویت بصری ، ایجاد ساختار منسجم و همگون بصری از طریق درک فضای کسب و کار سفارش دهنده است . طراح گرافیک با توجه به گوناگونی و تنوع فعالیت سازمانی موسسات ، شرکت ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و بنابر تشخیص نیاز سفارش دهنده و لزوم گستردگی مورد سفارش، مجموعه ای یکپارچه از اقلام بصری را طراحی و خلق می کند، که هزینهی طراحی زیر مجموعه ی هویت بصری هر سفارش مانند نشانه، اوراق اداری و . . .
نشانه (لوگو):طراحی نشانه یا نشانه نوشته فارسی / بازسازی / ویرایش نشانه
اوراق اداری:طراحی یک مجموعه ی اوراق اداری شامل : سربرگ، پاکت نامه، و کارت ویزیت ،طراحی اسناد حسابداری،قبض دریافت و پرداخت، فاکتور و صورت حساب و موارد نظیر آن
فولدر:طراحی فولدر-پیکتوگرام
طراحی کاراکتر (Mascotte):طراحی و شخصیت سازی به عنوان نمادی از موسسه ؛ محصول / طراحی موقعیت های مختلف شخصیت:طراحی قلم (فونت)
لوح فشرده:طراحی لوح فشرده (سی دی یا دی وی دی) شامل رو و پشت جلد، صفحات داخلی و حلقه ی سی دی-طراحی کتاب:طراحی ساختار و شکل کلی جلد برای یک گروه کتاب (یونیفورم)،طراحی رو، پشت و عطف هر کتاب ،طراحی صفحه آرایی کتاب های تصویری و کتاب های نوشتاری خاص
مجله:طراحی ساختار کلی مجله ، طراحی جلد ، طراحی و اجرای صفحات داخل ، رتوش و تنظیم فنی عکس ها و تصاویر
روزنامه:طراحی ساختار کلی روزنامه و شیوه ی حروف چینی
بسته بندی:طراحی ساختار کلی برای یک گروه بسته بندی (یونیفورم)،طراحی بسته بندی واحد برای یک محصول / طراحی کارتن مادر محصولات طراحی برچسب کالا / طراحی ساک خرید / طراحی کاغذ کادو / طراحی تراکت تبلیغاتی
بروشور:طراحی جلد و صفحات داخلی / طراحی منو برای رستوران ها
کاتالوگ:طراحی جلد کاتالوگ شامل رو و پشت جلد و عطف / طراحی ساختار کلی صفحات کاتالوگ و صفحات داخلی
دفترچه ی راهنما:طراحی پشت و روی جلد دفترچه ی راهنما / طراحی و اجرای صفحه های داخلی / طراحی جدول و نمودار-گواهینامه و کارت ضمانت
طراحی انواع گواهینامه، دیپلم و موارد نظیر / طراحی انواع کارت ضمانت و گارانتی و موارد نظیر
تبلیغات:طراحی آگهی یک صفحه ی مجله، طراحی آگهی یک چهارم، یک دوم و یا تمام صفحه ی روزنامه طراحی یکپارچه بدنه اتوبوس / طراحی تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، عرشه ی پل ها و ...طراحی تبلیغات بر روی لمپ پست و استرابورد / طراحی تبلیغاتی بر روی استندها و موارد مشابهطراحی تابلوی سردر فروشگاه / طراحی بدنه اتومبیل های پخش-تبلیغات محل فروش
پوستر فروشگاهی : تابلوهای تبلیغاتی داخل فروشگاه شامل تبلیغات محصولات در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای-هنگر یا دنگر (Dangler or Hanger) : ابزار اطلاع رسانی در فروشگاه ها که از سقف آویزان می شود.
وایلر (Wobblers) : ابزار اطلاع رسانی در فروشگاه است که به قفسه یا طبقه ی فروشگاه متصل می شود و با حرکت در اثر جریان هوا و یا عبور افراد نظر خریداران را جلب می کند. (نوع متداول آن با طلق و مقوا ساخته می شود.)
استیکر (Sticker) : برچسب اطلاع رسانی که معمولاً جهت چسباندن بر روی شیشه یا کف فروشگاه استفاده می شود.
شلف تاکر (Shelf talker) : ابزاری است که از آن برای اطلاع رسانی در عرض طبقات، در قفسه های فروشگاهی استفاده می شود. معمولاً یا مقوایی است (که تا خورده، نیمی از آن زیر محصول قرار گرفته و نیم دیگر، بر روی پیشانی طبقه یا قفسه قرار می گیرد) و یا نواری است که به بدنه ی قفسه می چسبد.
بانتینگ (Bunting) : ابزار اطلاع رسانی است که معمولاً بر روی مقوا یا طلق چاپ شده و به صورت ریسه (تکرار یک یا چند طرح مرتبط) از یک سو به سوی دیگر فروشگاه کشیده می شود.
ویندوز فریز (Window Freeze) : استیکری که به صورت دور تا دور بر روی ویترین فروشگاه ها نصب می شود.
ماکت (Maquette or Monument) : منظور ماکت نمایش محححصول یا تبلیغات آن می باشد که می تواند در سایز واقعی یا بزرگ تر طراحی شود. معمولاً در قسمت ورودی فروشگاه ها بر روی زمین قرار می گیرد. ماکت می تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد. بدیهی است در صورت سه بعدی بودن، طراحی هندسی آن جداگانه محاسبه می گردد.
آگهی های چاپ و تبلیغات خدمات در شیرازآگهی های خدمات چاپ و تبلیغات در شیرازساخت مهر گرافیکی
آموزشگاه زبان ثنا شیراز
چاپ روی شیشه در شیراز
چاپ روی شیشه شیراز