هومه در کنار تحلیل گر ارزش برند در حوزه برندسازی و تحلیل سنجش ارزش برند به روش BAV نزدیک به 15 سال است که فعال است.
به همراه تیم تخصصی سنجش ارزش برند ، تاکنون 25 رده کالا و نزدیک به 150 برند کالا را با این روش برندسازی ارزیابی کرده ایم ؛ و می توانیم ادعا کنیم در کشور ایران ، بیشتر از هر زمان دیگری به این روش مسلط هستیم .
هدف از اجرای BAV جلوگیری از افول ناگزیر برندهای خسته و افزایش سرعت رشد برندهای جدید است.
هومه همراه شما در بهبود کسب و کار شماست.
آگهی های مشاوره خدمات در شهر تهرانآگهی های خدمات مشاوره در شهر تهرانآموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران
چاپ روی شیشه تهران
چاپ روی لیوان شیشه ای تهران
چاپ عکس روی شیشه در تهران
آموزشگاه زبان تهران